شرکت ارتباطات همراه هنگ کنگ، بازار NFT راه اندازی کرد

شرکت مطرح ارتباطات سیار «China Mobile Hong Kong» در شهر هنگ کنگ چین و یکی از نام‌های برجسته در صنعت ارتباطات سیار در این شهر، به تازگی اقدام به راه‌اندازی بازار NFT منحصر به فرد خود با نام «لینک ان‌اف‌تی (LinkNFT)» کرده است. این پلتفرم NFT نخستین و تنها بازار مجازی در هنگ کنگ است که به صورت راه دور مدیریت و اداره می‌شود. راه‌اندازی بازار NFT هنگ کنگ درست همزمان با توسعه برنامه تلفن همراه هوشمند زندگی هوشمند، با نام «مای‌لینک (MyLink)»، انجام شده و بیش از هفت میلیون کاربر چینی اکنون به این شبکه دسترسی دارند.

شرکت ارتباطات همراه هنگ کنگ، بازار NFT راه اندازی کرد

MyLink یک برنامه زندگی هوشمند یک مرحله‌ای و همه‌جانبه است که توسط China Mobile Hong Kong برای ساکنان هنگ کنگ ارائه شده است. این برنامه با هدف و تعهد به ارائه خدمات هوشمندانه برای زندگی کاربران در هنگ کنگ راه‌اندازی شده است و به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی در هر زمان و هر کجا خدمات ارتباطی تلفن همراه مورد نیاز خود را دریافت کنند. MyLink امکان دسترسی به اطلاعات زندگی و برنامه‌های کاربردی زندگی هوشمند را برای تمام کاربران خود فراهم می‌کند. علاوه بر این، این برنامه به عنوان یک «دستیار هوشمند» برای ساکنان هنگ کنگ عمل می‌کند.

گفتنی است هدف از راه‌اندازی و ارائه پلتفرم LinkNFT، ارائه خدمات استخراج NFT به شرکت‌ها است و در عین حال، ایجاد دارایی‌های دیجیتال، تجارت، و گردش در سناریوهای مختلف از جمله SocialFi، DeFi، و GameFi را تسهیل می‌دهد. این پلتفرم از سه استاندارد زنجیره متقابل – به عنوان مثال، پروتکل خدمات زنجیره متقابل مرکز web3، آداپتور زنجیره‌ای متقابل، و قرارداد هوشمند متقابل زنجیره‌ای، برای امکان همکاری بدون درز در فضای وب ۳ استفاده می‌شود. ساکنان هنگ کنگ می‌توانند به راحتی از طریق کیف پول دیجیتال انحصاری MyLink به دارایی‌های دیجیتال خود، از جمله دارایی‌های مبتنی بر اتریوم مانند Opensea، دسترسی پیدا کنند.

شرکت خدمات ارتباطات سیار China Mobile Hong Kong برای انتشار بیش از ۳۰ NFT در پلتفرم LinkNFT اقدام به همکاری با بخش‌های متنوعی نموده است، که شامل ۲۰ نسخه یادبود از سری MyLink ArLink و ۱۵ NFT مرتبط با ناشران و پلتفرم‌های موسیقی مانند Migu Music می‌شود. تخمین زده می‌شود که تعداد کل صدور NFT از طریق این بازار به بیش از ۵۰۰,۰۰۰ واحد خواهد رسید.

 پلتفرم LinkNFT

علاوه بر این، فضای دیجیتال Metaverse MyLink به یک تجربه همه‌جانبه سه‌بعدی ارتقاء یافته است. این فضا امکان ساخت خانه‌های مجازی را برای شهروندان هنگ کنگ فراهم کرده است تا از فضای زندگی در یک شهر مجازی در هنگ کنگ، با امکانات گسترده از جمله مراکز خرید و سالن‌های نمایشگاه، برای کاوش و تجربه بیشتر استفاده کنند.

این ارتقا به شهروندان هنگ کنگی این امکان را می‌دهد تا شناسه‌های متا خود را به NFT تبدیل کنند و یک جامعه دیجیتال منحصر به فرد را در اکوسیستم web3 تقویت کنند.

آقای «تان هوی (Tan Hui)»، مدیر اجرایی MyLink، می‌گوید که این سرمایه‌گذاری جدید به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا حقوق مصرف‌کنندگان جدید خود را از طریق NFT‌های مختلف ارائه دهند، در حالی که کاربران از ارزش در گردش جمع‌آوری این NFTها بهره‌مند می‌شوند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *